משפט משווה
באיחוד האירופי קיימים מספר דינים המעניקים לנוסעים בהפלגות הנופש זכויות מהן נהנים נוסעי היבשה. בין היתר, כוללים הדינים החזר כספי לנוסעים אשר הפלגתם התעכבה, נדחתה או בוטלה לחלוטין ללא סיבה מוצדקת. בנוסף, הדינים מחייבים את מפעילי הקרוז להנגיש את האוניות עבור מפליגים בעלי נכות או מוגבלות. הדינים כוללים התחייבות מצד המפעילים להעניק שירותים בסיסיים כמו מזון, אירוח והחזר הוצאות בסיסי במצבים בהם חל עיכוב של מעל שעה וחצי בהפלגה. כמו כן, מחויבים המפעילים לפרט את זכויות הנוסעים באופן פומבי ולהפעיל מוקדי שירות לקוחות נאותים.
הצעה לתיקון הנחיות מועצת האיחוד האירופי בעניין נסיעות חופשות מאורגנות וחבילות תיור - 2013
תקנות האיחוד האירופי בעניין אבטחה תעופה לגופים ממדינות העולם השלישי 10.07.2013
תקנות האיחוד האירופי בנוגע לזכויות נוסעים בים 2010
הנחיות מועצת האיחוד האירופי בעניין זכויות הצרכן 2011
הנחיית מועצת האיחוד האירופי בעניין נסיעות חופשות מאורגנות וחבילות תיור
הנחיית מועצת האיחוד האירופי בדבר הגנה על צרכנים בהיבטים של טיים שרינג, חופשה ארוכת טווח, חוזי מוצר, חוזר וחילופים
תקנות האיחוד האירופי בעניין פיצוי נוסעים בגין ביטול ואיחור של טיסה ואי עלייה למטוס בשל רישום יתר
תקנות האיחוד האירופי בעניין דרישות ביטוח ממובילים אוויריים ומפעילי טיסות 2010
תקנות האיחוד האירופי בעניין דרישות ביטוח ממובילים אוויריים ומפעילי טיסות 2004
הנחיות מועצת האיחוד האירופי בנוגע לתנאים בלתי הוגנים בחוזים צרכניים
משרד התחבורה האמריקאי קנס את דלתא ב- 750,000 דולרים בשל הפרות חוזרות של רישום יתר
על המשתמשים והגולשים לעיין במקור עצמו ולא להסתפק בחומר המופיע באתר המהווה מראה דרך וכיוון ואינו מתיימר להחליף את המקור כמו גם שאינו בא במקום יעוץ מקצועי. האתר מייעץ לכל משתמש לקבל לפני כל פעולה או החלטה יעוץ משפטי מבעל מקצוע. האתר אינו אחראי לדיוק ולנכונות החומר המופיע באתר. החומר המקורי נחשף בתהליך ההמרה לעיוותים מסוימים ועד להעלאתו לאתר עלולים ליפול אי דיוקים ולכן אין האתר אחראי לשום פעולה שתעשה לאחר השימוש בו. האתר אינו אחראי לשום פרסום או לאמיתות פרטים של כל אדם, תאגיד או גוף המופיע בו.